سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
پژوهش

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری بیش از ۵۰ کارگاه پژوهشی در حوزه استان طی ۲ سال اخیر خبر داد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام کامران پنام امروز در گردهمایی فصلی مدیران و معاونان 13 مدرسه علمیه استان لرستان، به میزبانی مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد، با بیان اینکه معاونت پژوهش حوزه استان همت خود را برای توسعه و تعمیق فرهنگ پژوهش در مدارس علمیه بکار گرفته است، گفت:  این معاونت طی 2 سال اخیر با برگزاری کارگاه های پژوهشی برای طلاب و اساتید، فضا را برای مشارکت آناندر امر تحقیق و پژوهش فراهم کرده است.

وی ادامه داد: در دو سال اخیر معاونت پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با همکاری آموزش و پرورش، علوم پزشکی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، مسابقات فرهنگی پژوهشی برگزار نموده که با استقبال طلاب و پژوهشگران حوزه علمیه استان روبرو شده است .

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان، تامین محتوای کتابخانه ای، تهیه نرم افزارهای علمی پژوهشی، راه اندازی کتابخانه های دیجیتال، برگزاری مسابقات کتابخوانی و حمایت و تجلیل از پژوهشگران و طلاب جوان را از دیگر برنامه های این معاونت برشمرد .

حجت الاسلام پنام در ادامه با اشاره به برگزاری دومین مرحله استانی جشنواره علامه حلی(ره) گفت: از بین 421  اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، 25 اثر به عنوان آثار منتخب و برگزیده معرفی شدند .

وی با بیان اینکه اختتامیه و تجلیل از آثار برگزیده دومین مرحله استانی علامه حلی(ره) استان اواخر هفته آینده در مرکز تربیت معلم علامه طباطبایی(ره) خرم آباد برگزار خواهد شد، افزود: در این مراسم از آثار برتر طلاب حوزه های خواهران و برادران تجلیل می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره استانی علامه حلی در زمینه های علوم قرآنی، فرق و ادیان و تاریخ اسلام اس، افزود: بیشترین آثار رسیده و برگزیده این جشنواره در حوزه علوم قرآنی است .

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان در پایان یادآور شد: در اختتامیه جشنوارهعلامه حلی از مدیران مدارس علمیه صادقیه خرم آباد، ولیعصر(عج) بروجردباقرالعلوم(ع) کوهدشت و مدارس خواهران معصومیه(س) خرم آباد، پلدختر، نورآباد و الیگودرز تجلیل می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha