شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اخلاق ۲

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری کارگاه تلبس برای قریب به ۴۰۰ طلبه لرستانی طی دو سال اخیر خبر داد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی امروز در گردهمایی فصلی مدیران و معاونان مدارس علمیه لرستان، در مدرسه ولیعصر(عج) بروجرد با ارائه گزارشی از وضعیت تهذیبی مدارس علمیه استان، روند اجرای برنامه های تهذیبی در مدارس را مطلوب ارزیابی کرد و  از برگزاری کارگاه تلبس برای قریب به ۴۰۰ طلبه لرستانی طی دو سال اخیر خبر داد.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان ادامه داد: طی دو سال گذشته به همت معاونت تهذیب 4 دوره جشن معرفت(عمامه گذاری) طلاب برگزار شده و آنان به لباس مقدس روحانیت ملبس شده اند.

وی با بیان اینکه هر چهارشنبه درس اخلاق در تمام مدارس علمیه استان لرستان با حضور اساتید برجسته در حال برگزاری است، خاطر نشان کرد: کارگاه اخلاق نیز با حضور اساتید حوزه برای طلاب و خانواده های آنان برگزار شده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از اجرای برنامه های قرآنی به صورت مستمر در مدارس علمیه استان لرستان خبر داد و افزود: در طول سال نیز برنامه های ملی و مناسبنی طبق تقویم برای طلاب برگزار می شود.

حجت الاسلام پیرمحمدی در پایان با بیان اینکه مدیران و معاونان تهذیب مدارس باید با جدیت در اجرای برنامه های قرآنی و اخلاقی کوشا باشند، خاطرنشان کرد: با اجرای دقیق برنامه های قرآنی و برگزاری مستمر کلاس های اخلاق در مدارس، می توان نشاط و معنویت را در بین طلاب نهادینه کرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha