پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024

حوزه/ سومین شماره فصلنامه «فاطر» مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با هدف ترویج روحیه پژوهشی در بین طلاب منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از ارومیه، سومین شماره فصلنامه علمی پژوهشی «فاطر» مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با هدف ترویج روحیه پژوهشی در بین طلاب منتشر شد.

فصلنامه «فاطر» در چهار بخش منتشر شده است. بخش اول و مهم این نشریه، مقالات طلاب مدرسه امام خمینی(ره) است، بخش دوم معرفی علمای شهرستان ارومیه، بخش سوم مصاحبه با مدیریت حوزه‌ علمیه استان و بخش چهارم نیز گزارشی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی مدرسه است.

حجت الاسلام اکبر رضوی، معاون پژوهشی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با بیان اینکه مقالات بعد از ارسال به معاونت پژوهش، به دبیرخانه نشریه ارجاع داده می‌شود، اظهار داشت: مقالاتی که به معاونت پژوهش جهت نشر در  فصلنامه فاطر ارسال می‌شود، بعد از بررسی توسط اساتید، به دبیرخانه نشریه ارجاع داده می‌شود تا در نوبت چاپ قرار گرفته و منتشر شوند.

وی هدف از این کار را ترویج روحیه پژوهشی در بین طلاب عنوان کرد و افزود: امسال مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در امر پژوهش بسیار فعال عمل کرده و در بین 12 مقاله برگزیده شده از میان 356 مقاله در جشنواره استانی علامه حلی، که به جشنواره علامه حلی کشوری ارسال شده‌اند، دو مقاله مربوط به طلاب  این مدرسه است که از بین 18 مدرسه خواهران و برادران برگزیده شده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha