شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیرکل روابط عمومی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)

حوزه/ مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: به همت مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، آیین تجلیل از ممتازین علمی و پژوهشگران این مرکز و آیین رونمایی از ۷۵ عنوان کتاب ارزشمند برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سیدجواد نورموسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» ، با اعلام این خبر اظهارداشت: در این مراسم که روز یکشنبه 25 آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن فقاهت مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) می باشد قرار است ممتازینی از 5 معاونت و مراکزعلمی وابسته مورد تقدیر و تجلیل قرار گیرند.

این مبلغ عرصه بین الملل در ادامه به مراسم رونمايي 75عنوان کتاب ارزشمند این مرکز اشاره کرد و گفت: این عناوین در قالب 96 جلد کتاب گرانسنگ در موضوعاتی از جمله «فقه»، « اصول»، «تفسیر»، «عقاید»، «کلام»، «اخلاق» و «تقریب مذاهب» می باشد که حاصل سالها پژوهش و تحقیق محققان و پژوهشگران این مجموعه علمی و آموزشی است.

حجت الاسلام نورموسوی ضمن دعوت از فرهیختگان و نخبگان حوزوی افزود: این مراسم با حضور و سخنرانی حضرات آیات علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه و محمدجواد فاضل لنکرانی استاد برجسته خارج فقه و واصول حوزه علمیه بعد از نماز مغرب و عشاء ، يکشنبه 25 آذر 1397 در سالن فقاهت مرکز فقهي ائمه اطهار(ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha