پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ستاد امر به معروف و اداره کل محیط زیست استان قم تفاهم نامه همکاری امضا کردند

حوزه/ ستاد امر به معروف و نهی از منکر و اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند

به گزارش خبرگزاری«حوزه» ، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا آشتیانی در جلسه امضای تفاهم نامه با این اداره کل در سخنانی، اظهار داشت: تلاش برای حفظ و حراست از محیط زیست، یکی از مهمترین معروفاتی است که همه انسانها از آثار و برکات آن برخوردار می شوند.

وی با اشاره به وجود برخی معضلات و بحران های زیست محیطی در کشورمان، خاطرنشان کرد: امروز همه مردم و مسؤولان باید بر اساس وظایف دینی و ملی خود، برای جلوگیری از تخریب طبیعت و محیط زیست تلاش کرده و دیگران را از ایجاد آلودگی در جامعه به شدت نهی کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با بیان اینکه کارکنان دولت باید با عمل به قوانین و رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی، اعتماد مردم به نظام اسلامی را جلب کنند، گفت: مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی در شهر مقدس قم باید به لحاظ حفظ شئون دینی و اخلاقی و سلامت اداری برای دیگر شهرها الگو و نمونه باشند.

وی در پایان تصریح کرد: همانگونه که محیط زیست ناسالم موجب نابودی همه افراد جامعه می شود، جامعه به دور از آموزه های دینی و اخلاقی نیز همه انسانها را تحت تأثیر قرار داده و اگر در برابر ناهنجاری های شرعی و اخلاقی بی­تفاوت باشیم، گریبان همه ما را خواهد گرفت.

سید رضا موسوی مشکینی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم نیز در این جلسه با اشاره به گستردگی بحران های زیست محیطی در جامعه، گفت: امروز همه باید برای پاسداری از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی و تخریب طبیعت، مسؤولیت پذیر بوده و ما تلاش می کنیم بر اساس دو دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بایدها و نبایدهای زیست محیطی را برای مخاطبان و گروههای هدف تبیین کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha