پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست ارائه الگوی پژوهش روانشناسی در قرآن

حوزه/ اولین نشست تخصصی ارائه الگوی پژوهش در قرآن کریم با محوریت «معرفی پژوهش‌های روانشناسی با رویکرد تدبری»، یکشنبه ۲۵ آذرماه، در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، اولین نشست تخصصی ارائه الگوی پژوهش در قرآن کریم با محوریت «معرفی پژوهش‌های روانشناسی با رویکرد تدبری» ۲۵ آذرماه، از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر، در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این نشست، «روانشناسی اسلامی؛ بایسته‌ها و چشم‌انداز»،‌ «روش‌شناسی پژوهش در قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع)» و «روند انجام موضوعات در هسته پژوهشی روانشناسی اسلامی دانشگاه تهران»، مورد بحث و بررسی صاحب نظران قرار خواهد گرفت.

در این نشست تخصصی همچنین به معرفی پژوهش‌های انجام شده یا در حال انجام با رویکرد تدبر در قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) در حوزه‌های «معناشناسی تا درمان افسردگی»، «معناشناسی اضطراب»، «آسیب‌های روانی(اختلال)»، «پروتکل درمانی میگرن»، «تیپ‌شناسی شخصیت»، «استعدادشناسی»، «روان درمانگری»، و ... پرداخته می شود.

علاقه‌مندان می توانند برای شرکت در اولین نشست تخصصی ارائه الگوی پژوهش در قرآن کریم با محوریت «معرفی پژوهش‌های روانشناسی با رویکرد تدبری»، فردا یکشنبه ۲۵ آذرماه، ساعت 9 صبح، به دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران واقع در بزرگراه چمران، زیر پل نصر، خیابان کاردان مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha