جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد عیسی وزیر اوقاف و امور دینی الجزایر

حوزه/ جمعی از ائمه جماعات و اعضای هیئت امنای برخی از مساجد در الجزیره پایتخت الجزایر ضمن امضای بیانیه ای خواستار این شدند که دولت به مسئله معیشتی آنها توجه بیشتری کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  lecourrier-dalgerie جمعی از ائمه جماعات و مبلغان دینی و همچنین اعضای هیئت امنای مساجد الجزیره پایتخت کشور الجزایر ضمن امضای بیانیه این خطاب به محمد عیسی وزیر اوقاف و امور دینی الجزایر خواستار آن شدند که دولت به مسئله حقوق و مزایا و اوضاع معیشتی آنها اهمیت بیشتری بدهد.

شیخ حجیمی امام جماعت مسجد ابی داوود الجزیره و به عنوان یکی از امضا کنندگان این بیانیه در این باره گفت: برخی از ائمه جماعات برای اینکه بتوانند معیشت و مایحتاج خانواده های خود را تامین کنند به ناچار در طول روز به کارهایی دون شان خود ماننى دستفروشی و خدمتکاری در منازل و رستوران ها و حتی سرایداری در مدارس روی آورده اند.

وی همچنین افزود: ائمه جماعات در این شهر حتی از لحاظ تامین مسکن و سرپناه نیز حمایت نمی شوند تا جایی که بسیاری از آنها در حاشیه شهر و در مناطق زاغه نشین و حتی بعضا در گوشه خیابان ها با خانواده خود زندگی می کنند.

لازم به ذکر است تصمیم تهیه و امضای این بیانیه از آنجا گرفته شد که چند روز پیش وزیر اوقاف و امور دینی الجزایر در مصاحبه تلویزیونی خود از وضعیت رفاهی و معیشتی خوب ائمه جماعات و خانواده هایشان صحبت به میان آورده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha