شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که وحدت میان حوزه و دانشگاه باید جنبه عملیاتی به خود بگیرد و ازحالت شعاری خارج شود، گفت: تعامل و ارتباط نزدیک این دو مرکز علمی باید دائمی و در طول سال باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه هماهنگی برنامه های وحدت و حوزه و دانشگاه، نامگذاری روزیی به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه را نشان دهنده دور اندیشی و تدبیر امام خمینی(ره) دانست.

وی با بیان این که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره بر ضرورت وحدت و همبستگی میان حوزه و دانشگاه تأکید داشتند، افزود: تعامل و ارتباط سازنده این دو مرکز علمی کشور موجب رشد و تعالی کشور در عرصه های مختلف خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن همواره به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه میان این دو مرکز علمی و دینی مهم کشور بوده است، خاطرنشان کرد: امام راحل با نامگذاری روزی به عنوان وحدت حوزه و دانشگاه بسترهای لازم را برای وحدت میان این دو مرکز علمی فراهم کردند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که ایجاد تفرقه و اختلاف میان حوزویان و دانشگاهیان همواره جزء راهبردهای اصلی دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی بوده است، گفت: این تلاش ها امروز و در آستانه دهه چهارم انقلاب نیز از سوی دشمن دنبال می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که وحدت میان حوزه و دانشگاه باید جنبه عملیاتی به خود بگیرد و از حالت شعاری خارج شود، افزود: تعامل و ارتباط نزدیک این دو مرکز علمی باید دائمی و در طول سال باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران، حوزه و دانشگاه را دو بال پیشرفت و توسعه کشور در عرصه های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رسیدن به قله های پیشرفت نیازمند همراهی و همکاری سازنده میان حوزه و دانشگاه است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که وحدت و همبستگی میان حوزه و  دانشگاه آثار و برکات ارزشمندی برای انقلاب و نظام اسلامی در پی خواهد داشت، بیان داشت: باید برنامه ریزی و هدفگذاری مشخص روزنه های تفرقه و اختلاف میان این دو نهاد مهم علمی کشور را ببندیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که حوزه و دانشگاه مهم ترین پشتوانه نظام در عرصه های مختلف هستند، خاطرنشان کرد: تفرقه و اختلاف میان این دو نهاد علمی آسیب های بسیاری متوجه انقلاب و نظام اسلامی خواهد کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha