جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه نکا

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر پیشرفت را با سرعت در حال طی کردن است، گفت: امروز مسئولان و مدیران کشور باید با وحدت و همبستگی بیشتر با مردم به عنوان رکن اصلی انقلاب، در جهت برون رفت از مشکلات گام بر دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه چهارم انقلاب اسلامی، پیشرفت های امروز انقلاب اسلامی را مرهون چهار دهه مقاومت و ایستادگی ملت ایران در عرصه ها و صحنه های مختلف دانست.

وی با بیان اینکه نهضت عظیم انقلاب اسلامی با رهبری مرجعیت دینی و حضور و همراهی مردم به پیروزی رسید، افزود: امروز نیز رمز بقا و ماندگاری این نظام به حضور و پشتیبانی ملت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر فشارها و مشکلات بسیاری را برای حفظ انقلاب و آرمان های نظام تحمل کردند، بیان داشت: همین ایستادگی و مقاومت موجب پیشرفت های امروز کشور در عرصه های گوناگون شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی مسیر پیشرفت را با سرعت در حال طی کردن است، خاطرنشان کرد: فشارها و تهدید های دشمن نمی تواند مانع از پیشرفت انقلاب اسلامی در عرصه های پیش روی شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت بلامنازع منطقه ای تبدیل شده است، تصریح کرد: تلاش دشمن برای جلوگیری از اقتدار و عظمت ملت ایران نتیجه ای در پی نخواهد داشت و محکوم به شکست خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که در آستانه دهه چهارم انقلاب همه توان و تلاش دشمن برای ضربه زدن به این نظام دینی به کار گرفته شده است، گفت: این تلاش های شوم نمی تواند خللی در مسیر پیشرفت و توسعه ایران اسلامی ایجاد کند.

مسئول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا با تأکید براین که وظیفه و رسالت مسئولان در دهه چهارم انقلاب سنگین تر از هر زمان دیگری است، خاطرنشان کرد: امروز مسئولان و مدیران کشور باید با وحدت و همبستگی بیشتر با مردم به عنوان رکن اصلی انقلاب، در جهت برون رفت از مشکلات گام بر دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: مسئولان و مردم باید هوشیار باشند و فریب حیله های دشمن را نخورند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha