جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: اگر می خواهیم امتیاز حیات داشته باشیم، بایستی دفاع و مقاومت کرد و راهی جز این وجود ندارد؛‌ وجود ویروس در جامعه دست ما نیست اما این‌که در مقابل ویروس ها مجهز باشیم دست خودمان است و امری اجتناب ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی ارشد نظامی آجا در استان و فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور در بیرجند، اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که حیات در هر منطقه ای همراه با دفاع و مقاومت است.

وی با تاکید بر این‌که انسان بایستی در حیات های سیاسی، اجتماعی، نظامی، فکری، عقیدتی و فرهنگی خود تلاش مجدانه داشته باشد، تصریح کرد: عالم، عالم تضاد است؛ بنابراین برای ادامه حیات بایستی در جبهه های مختلف جنگید که یکی از این جبهه ها، طبیعت است و نباید در مقابل کوتاه بیاییم چرا که نابودی در انتظار ما قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که باید عمده تلاش ما مبنی بر آن باشد که امتیاز حیات خود را حفظ کنیم، ابراز کرد: برخی سوالاتی از روی ناآگاهی در ذهن‌شان تداعی می‌شود و می‌پرسند که تا چه موقع باید جنگ باشد؟ پس چرا سؤال نمی کنید که بهداشت و درمان به صورت مدرن یا سنتی تا چه موقع باید باشد!

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: اگر می خواهیم امتیاز حیات داشته باشیم، بایستی دفاع و مقاومت کرد و راهی جز این وجود ندارد؛‌ وجود ویروس در جامعه دست ما نیست اما این‌که در مقابل ویروس ها مجهز باشیم دست خودمان است و امری اجتناب ناپذیر است.

وی با اشاره به این مهم که خداوند بزرگ، جهاد را جزو دین قرار داده است، عنوان کرد: اگر بخواهیم فرهنگ الهی و انسانی و کرامت ها و ایمان ها داشته باشیم باید با انسان های انسان صفت یا حیوان صفت بجنگیم و اگر فرهنگ از انسان گرفته شود آن موقع انسان بدترین موجود خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: آنچه که ما را به کمال می رساند و حق امتیاز حیات را نگه می دارد، جهاد درونی است که بالاترین صحنه است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اضافه کرد: این بدان معنا است که باید بر خود مسلط شویم و اگر مسائل را درون حل کنیم پیروزی در تمام صحنه ها قطعی است، اما اگر پیروزی بر نفس حاصل نشود همواره شکست پذیر خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از روزی که با امام راحل(ره) بیعت کردند در مقابل استعمارگران ایستادند و در تمام جبهه‌ها سرافراز بیرون آمدند و این نیروها خار چشم دشمن و نور چشم حضرت مهدی(عج) هستند.

جایگاه هوانیروز یک جایگاه استثنایی است

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی همچنین در دیدار فرمانده و کارکنان ارشد هوانیروز ارتش در بیرجن؛د اظهار داشت: جایگاه هوانیروز یک جایگاه استثنایی است.

وی با بیان اینکه اهمیت نیروهای سه گانه هرکدام به جای خودش روشن است، افزود: فضای هوایی یک کشور خیلی مهم است، اما با همه اهمیتی که دارد روی هوا جای استقرار نیست و نیروی دریایی هم خیلی مهم است اما دریا جای استقرار نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: آن که استقرار پیدا می کند نیروی زمینی است که در کشاکش نبردها می تواند گفت این منطقه تصرف و یا آزاد شده است.

حجت الاسلام عبادی بیان داشت: هوانیروز حالت ذو حیاتین دارد، در عین حال که جزء نیروی زمینی است و در اهمیت مسئله استقرار می شود روی آن حساب کرد، اما در عین حال کاربرد هوایی هم دارد و خیلی مهم است.

وی متذکر شد: در بسیاری از جریانات انتقال نیروها و موارد خاص، جای هوانیروز را هیچ چیز پر نمی کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: هر امریه ای که صادر شده تا هوانیروز در شرق کشور استقرار پیدا کند خیلی بجاست و این نیرو از جایگاهی استثنایی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی خاطرنشان کرد: شما مایه افتخارید و امیدوارم که با موفقیت در شرق کشور استقرار پیدا کنید و در کنار سایر نیروهای هوایی، زمینی، بسیج و نیروی انتظامی بتوانید همواره دشمن را ناکام بگذارید و مردم خودتان را سرفراز کنید.

انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha