شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مساجد ایالت اوهایو نخستین مراسم «روز درهای باز» را برگزار می کنند

حوزه/ چندین مسجد و مرکز اسلامی در ایالت اوهایو، فردا برای نخستین بار درهایشان را به روی غیرمسلمانان گشوده است . هدف آنها ایجاد رابطه میان ادیانی با اعضای جامعه است .

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از nbc4i، چندین مسجد در مرکز ایالت اوهایو در آمریکا، فردا یکشنبه 16 دسامبر، برای نخستین بار برگزارکننده مراسم «روز درهای باز» خواهند بود.

 هدف از برگزاری مراسم «درهای باز»، ایجاد رابطه میان ادیانی اعضای جامعه با همسایگان مسلمان اعلام شده است و چندین مسجد در این گردهمایی ثبت نام کرده اند.

در این رویداد، بازدیدکنندگان فرصتی به دست می آورند تا با اعضای جامعه مسلمان بهتر آشنا شده، و در کنار لذت بردن از غذاهای حلال و سنتی اسلامی در کنار جامعه اسلامی، اطلاعات و دانش بیشتری درباره اسلام و مسلمانان به دست آورند.

شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر)، شعبه شهر کلمبوس، پایتخت ایالت اوهایو، با همکاری مساجد این مراسم را برگزار می کند. کایر بزرگترین نهاد حامی حقوق مدنی مسلمانان در آمریکا محسوب می شود.

 اسامی مساجد برگزارکننده  مراسم«روز درهای باز» شامل : مرکز فرهنگی اسلامی نور،  مسجد نمرا، مسجد انجمن اهل بیت کلمبوس، مسجد عمر ابن خطاب، مسجد ابن تمیمه و مسجد پولاریس می باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha