پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 471945
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
فقیه معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر برنامه های مهم حوزه استان در هفته پژوهش را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام حسین فقیه، امروز در نشست با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به فرا رسیدن هفته پژوهش به برنامه های حوزه علمیه استان در این هفته اشاره کرد و گفت: برگزاری کرسی های علمی در مدارس علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان و علی بن ابیطالب(ع) کنگان، برگزاری نمایشگاه کتاب در مدارس علمیه استان، تجلیل از پژوهشگران اساتید و طلاب، برگزاری نشست علمی – قرآنی، مجهز نمودن کتابخانه های مدارس، جلسه معاون پژوهش هر مدرسه با اساتید و طلاب از جمله این برنامه های هفته پژوهش است.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر با گرامیداشت پیش رو بدون روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: برگزاری نشست علمی - قرآنی با حضور اساتید حوزه های علمیه و دانشگاه های استان یکی از برنامه های هفته پژوهش است.

وی افزود: این نشست با موضوع جنین شناسی آیه ای از آیات الهی از منظر قرآن توسط دکتر روانبد فوق تخصص خون و سرطان و اینجانب ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام فقیه با اشاره به زمان برگزاری این نشست، اظهار کرد: این برنامه روز یکشنبه جاری از ساعت 18:30 در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار می شود.

معاون پزوهش حوزه علمیه استان عنوان کرد: طلاب و اساتید و دانشجویان می توانند در این نشست علمی – قرآنی حضور به هم رسانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha