پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نقد کتاب

حوزه/ دبیر علمی مؤسسه خانه اخلاق پژوهان جوان خبر داد: کتاب «مناسبات فقه و اخلاق» نقد و بررسی می شود.

مهرداد اطمینان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» اظهار کرد: به همت خانه اخلاق پژوهان جوان پنجمین نشست نقد و بررسی کتاب برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این نشست کتاب «مناسبات فقه و اخلاق» نوشته حجت الاسلام دکتر محمد هدایتی، عضو هیئت علمی دانشگاه معارف اسلامی نقد خواهد شد.

دبیر علمی مؤسسه خانه اخلاق پژوهان جوان تصریح کرد: این نشست با حضور ناقد محترم حجت الاسلام والمسلمین محمد عالم زاده،  عضو هیت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.

اطمینان گفت: نشست نقد کتاب«مناسبات فقه و اخلاق»  روز یکشنبه 25 آذرماه از ساعت ۱۸ در خانه اخلاق پژوهان جوان  به نشانی قم، بلوار محمدامین، کوچه ۱۳، پلاک ۲۹ برگزار می شود.

وی ابراز کرد: تا کنون توسط خانه اخلاق پژوهان جوان، نقد کتاب هایی چون «نظریه اعتدال در اخلاق اسلامی» نوشته حسین اترک و «درآمدی به فلسفه عمل» تالیف مهدی ذاکری برگزار شده و تا پایان سال نیز چندین نقد کناب دیگر برگزار خواهد شد.

گفتنی است: خانه اخلاق پژوهان جوان یک تشکل مردمی است که از سال ۱۳۹۳ فعالیت رسمی خود را آغاز نموده و این مجموعه مقدمه ای بر شروع ساختاری مهم و بزرگ در راستای مرجع سازی در امر اخلاق خصوصا در ساحت نظری و حوزوی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha