جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: حوزه و دانشگاه دوبال ترقی کشور هستند و هر کسی که بخواهد یکی از این دوبال را تخریب و یا تضعیف کند، به حرکت اساسی و بنیادین کشور لطمه زده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، در نشست تخصصی وحدت حوزه و دانشگاه که در مدرسه علمیه فاطمیه قزوین برگزار شد، گفت: شهید مفتح که خود از شاگردان حضرت امام خمینی(ره) بودند، توانست شاگردان مبار ز و انقلابی در مسیر اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت نماید.

وی به اهداف شوم دشمنان برای جدایی حوزه و دانشگاه اشاره و بیان کرد: این دو نهاد مهم دوبال پیشرفت کشور هستند، ولی دشمنان تلاش می کنند که با ایجاد شکاف و نفوذ و در مقابل هم قراردادن این دو نهاد، توطئه های شوم خود را در کشور اجرایی کنند، لذا باید جامعه حوزوی و دانشگاهی هوشیار باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد: حوزه و دانشگاه دوبال ترقی کشور هستند و هر کسی که بخواهد یکی از این دوبال را تخریب و یا تضعیف کند، به حرکت اساسی و بنیادین کشور لطمه زده است.

وی در ادامه به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی در حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بیش از ۲۰ کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی در حوزه علمیه خواهران قزوین و با حضور اساتید برجسته برگزار شده که باید این نشست ها و برنامه ها تداوم داشته باشد.

حجت الااسلام کاظم لو خاطرنشان کرد:حوزه های علمیه امروز در تحقق و عملیاتی نمودن منویات مقام معظم رهبری در همه عرصه ها پیشگام بوده و در این مسیر الهی و نورانی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha