شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان قزوین گفت: دشمنان در تلاش هستند که این ملت امسال جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را نبیند و یا به خوبی برگزار نکند، ولی بدانند و آگاه باشند که ملت ایران به کوری چشم آنها این جشن را باشکوه تر از سال های گذشته برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید حسن موسوی موینی در جمع طلاب و اساتید  مدرسه علمیه التفاتیه قزوین گفت: خداوند نعمت انقلاب اسلامي را به ما عنايت كرد كه با زندگی نسل های گذشته تفاوت داشته باشد.

وی  ادامه داد: ملت ايران با خداباوری، اسلام مداری، تبيعت از علما و در راس آن حضرت امام خمينی(ره) توانستند بنيان ظلم را ريشه كن كنند و رژیمی كه نماينده قدرتمند غرب در آسیای غربی بود را سرنگون کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد:  طی اين 40سال  هيچ گاه ابرقدرت ها از عداوت و دشمنی خود نسبت به انقلاب اسلامی دست برنداشتند، ولی با توجه به اينكه ريشه و اساس اين انقلاب بر اساس حق و ايمان دينی بنیان گذاشته شده است، خداوند مكر و كيد دشمنان را بی اثر می کند.

وی با بیان این که امروز ایران اسلامی بیش از پیش در قله افتخار، عزت و سرافرازی بوده و این مرهون جانفشانی های شهدا است، اظهار کرد: همه باید قدردان و شکرگزار نعمت انقلاب اسلامی باشیم، چرا که این نعمت در پرتو ایثارگری و جانفشانی شهدا نصیب ملت ایران شده است.

حجت الاسلام موسوی موینی اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند که این ملت امسال جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را نبیند و یا به خوبی برگزار نکند، ولی بدانند و آگاه باشند که ملت ایران به کوری چشم آنها این جشن را باشکوه تر از سال های گذشته برگزار می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha