سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ نشست شورای مدیریت حوزه اصفهان با اعضای شورای عالی حوزه های علمیه

حوزه/ در دیدار مدیر و معاونان مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان با اعضای شورای عالی حوزه های علمیه در قم ، وضعیت حوزه علمیه اصفهان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار مدیریت حوزه علمیه اصفهان با اعضای شورای عالی حوزه علمیه که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، ضمن تشکر از مدیریت حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: نهایت همدلی بین حوزه علمیه اصفهان و شورای عالی و نیز مدیریت حوزه قم وجود دارد. 

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه بیان داشت:  بحث هایی که دراین جلسه مطرح شد در جلسه دیگری در شورای عالی بحث و بررسی خواهد شد.

* تفاوتی بین حوزه قم و سایر مراکز نیست

آیت الله علیرضا اعرافی نیز در این دیدار، در سخنانی گفت: در کشور 180 طرح نیمه تمام داریم و حدود 60 طرح داریم که 80 درصد پیش رفته و کار آن ها به اتمام می رسد و حدود 30 سند و برنامه کلان را با کم ترین هزینه انجام دادیم.

مدیر حوزه های علمیه افزود: در بحث معیشت طلاب شورای عالی عنایت هایی داشته و طرحی تصویب شد و پیگیری می شود و در طرح ها و پیگیری ها نگاه شورای عالی و مدیریت این است که تفاوتی بین قم و جاهای دیگر نباشد.

* حوزه علمیه اصفهان هماهنگ با حوزه علمیه قم پیش می رود

آیت الله طباطبایی نژاد نیز در این دیدار نیز در سخنانی گفت: حوزه علمیه با همدلی و هماهنگی کامل، همان برنامه هایی که از قم داده می شود را اجرا می کند.

مدیر حوزه علمیه اصفهان افزود: با وجود این که بودجه های عمرانی حوزه قطع شده، چندین مدرسه نیمه تمام داریم که متوقف شده اند؛ ولی در مسئل دیگر کار ها در حال انجام و پیش روی است.

خاطرنشان می شود: در این دیدار سایر اعضای شورای عالی حوزه های علمیه از جمله آیات مقتدایی، خاتمی، غروی و مروی و حجت الاسلام والمسلمین نواب مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه و همچنین معاونان حوزه علمیه اصفهان در سخنانی به دیدگاه های خود پرداختند.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha