شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه بهشهر

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که بخش مهمی از مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد نتیجه عدم مدیریت صحیح در داخل کشور است، گفت: نباید مشکلات امروز کشور در حوزه اقتصادی را به تحریم ها نسبت دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر شامگاه شنبه در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان با اشاره به اهمیت رفع مشکلات اقتصادی از سوی مسؤولان گفت: رسیدگی به خواسته های به حق مردم از جمله مهم ترین وظایف مسؤولان است.

وی با بیان این که مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تنها دغدغه رسیدگی به امور مردم را داشته باشند، افزود: در حال حاضر مردم مشکلات و سختی های بسیاری را که ناشی از مسائل اقتصادی است تحمل می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر نقش محوری در عرصه ها و صحنه های مختلف داشتند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران در چهل سال اخیر ثابت کردند که بزرگترین پشتوانه انقلاب در مواقع حساس هستند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که این انقلاب با حضور و نقش آفرینی مردم به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: امروز نیز رمز بقا و ماندگاری انقلاب حضور در صحنه ملت ایران است.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که دشمن به خیال خام خود فکر می کند می تواند با فشار اقتصادی و تبلیغات دروغین علیه نظام، مردم را نسبت به انقلاب و نظام اسلامی بدبین کند، بیان داشت: این مردم همواره هوشیارانه در صحنه دفاع از انقلاب حضور داشته و دارند و فریب تبلیغات دروغین دشمن را نخواهند خورد.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که بخش مهمی از مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد نتیجه عدم مدیریت صحیح در داخل کشور است، تصریح کرد: نباید مشکلات امروز کشور در حوزه اقتصادی را به تحریم ها نسبت دهیم.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت توجه بیشتر مسئولان کشور به رهنمودها و سخنان مهم مقام معظم رهبری تأکید کرد و گفت: متأسفانه در حوزه اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از ظرفیت های بومی از همه پتانسیل های موجود بهره گرفته نشد.

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که ایران اسلامی دارای ظرفیت های غنی است که در صورت بهره گیری مناسب می تواند به راحتی از مشکلات عبور کند، تصریح کرد: متأسفانه نبود یک مدیریت انقلابی و جهادی در برخی جایگاه ها موجب بروز مشکلاتی در کشور شده است.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که در هشت سال دفاع مقدس علیرغم همه بحران هایی که وجود داشت با یک مدیریت صحیح مشکلات را پشت سر گذاشتیم، بیان داشت: امروز نیز نیازمند یک وحدت و همبستگی ملی برای برون رفت از مشکلات هستیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha