شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حجت الاسلام شکریان با بیان این که هدف دشمن از نشر و گسترش شبهات دینی در جامعه را بدبین کردن مردم نسبت به ارزش های دینی دانست و گفت: پاسخگویی مستدل مبلغان دینی به شبهات مطرح شده، با تقویت بنیه علمی آنها محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی، صبح امروز در نشست مبلغان طرح مستقر استان به نقش اثرگذار مبلغان دینی در رفع معضلات و آسیب های اجتماعی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: مبلغان دینی پرچم داران تبلیغ معارف اهل بیت(ع) در جامعه هستند.

وی با بیان این که تبلیغ دین از مهم ترین و حساس ترین مشاغلی است که همواره مورد توجه بوده، افزود: تبلیغ دین و معارف اهل بیت(ع) از پاداش دنیوی و اخروی بسیاری برخوردار است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تبلیغ صحیح دین است، خاطرنشان کرد: نشر و گسترش معارف دینی در جامعه راهکار مناسبی برای برخورد با آسیب های اجتماعی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دین و ارزش های الهی در جامعه مورد هجمه های سنگین دشمنان قرار گرفته اند، بیان داشت: این وظیفه مبلغان دینی باید جهاد علمی و مجاهدت خود این هجمه ها را خنثی کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که جایگاه امروز اسلام ناب در جامعه مرهون تلاش های تبلیغی علما و فقهای دینی در ادوار مختلف تاریخ است، خاطرنشان کرد: این تلاش ها و مجاهدت ها امروز نیز باید با بهره گیری از شیوه های جدید تبلیغ دنبال شود.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که امروز دشمن به دنبال از بین بردن هویت دینی جامعه اسلامی است، تصریح کرد: به همین دلیل شبانه روزی تلاش می کند ارزش های معنوی را در جامعه کمرنگ کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی مبلغان باید اطلاعات علمی خود را به روز کنند، خاطرنشان کرد: مبلغان دینی برای موفقیت در عرصه تبلیغ باید اطلاعات علمی و عمومی خود را همگام با شرایط روز جامعه به روز کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران همچنین به شبهات طرح شده از سوی دشمن در جامعه اشاره کرد و گفت: پاسخگویی به این شبهات دینی یکی از وظایف مهم روحانیت و مبلغان دینی است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که هدف دشمن از نشر و گسترش شبهات دینی در جامعه را بدبین کردن مردم نسبت به ارزش های دینی دانست و خاطر نشان کرد: پاسخگویی مستدل مبلغان دینی به این شبهات مطرح شده با تقویت بنیه علمی از سوی آنها محقق می شود.
  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha