پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ایت الله فقیه نی ریز

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همه باید آماده برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی شوند، گفت: با برگزاری چهلمین جشن سالگرد انقلاب تودهنی محکمی به آمریکا و استکبار خواهیم زد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین فقیه، شامگاه شنبه در مراسم ولادت امام عسکری(ع) که با حضور طلاب و روحانیون مدرسه علمیه  امام صادق(ع) نی ریز و اقشار مختلف مردم، در حسینیه امام عسکری(ع) این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه همه باید آماده برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی شوند، گفت: با برگزاری چهلمین جشن سالگرد انقلاب اسلامی تودهنی محکمی به آمریکا و استکبار خواهیم زد.

امام جمعه نی ریز، تربیت انسان را یکی از وظایف حوزه های علمیه دانست و خاطرنشان کرد: اکنون در چهل سالگی انقلاب اسلامی جوانانی تربیت شده اند که نه تنها در مرزهای کشور برای تحقق اهداف الهی می جنگند، بلکه در سوریه نیز برای تحقق این امر مهم جان خود را فدای اسلام می کنند.

وی با تاکید بر اینکه براساس فرموده امام خمینی(ره)، ترامپ و آمریکا نمی توانند هیچ غلطی کنند، ابراز کرد: همه ما آماده شهادت هستیم و کشور های استکباری باید بدانند که نمی توانند هیچ غلطی بکنند.

حجت الاسلام والمسلمین فقیه در پایان، دوران غیبت امام عصر(عج) را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: انذار و تفقه در دین دو وظیفه مهم در دوران غیبت امام زمان(عج) به شمار می رود که باید توجه بسیاری به این امر مهم داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
    0 0
    ان که گزلرش میفرستدد هنوز شعور ندارد که یک ایت اله را حجتئالسلام خطاب میکند