جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر ضرورت ترویج معارف اهل بیت(ع)، تصریح کرد: امروز گنجینه ای از کلمات، روایات و احادیث از ائمه معصومین(ع) برای ما شیعیان به یادگار مانده و شما سربازان حضرت ولی عصر(عج) باید این مطالب و روایات را استخراج و آنها را در جامعه ترویج و گسترش دهید.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه خواهران قزوین، ضمن تبریک ولادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام حسن عسکری(ع) گفت: حضرت الگوی محبت و آرامش و جلوه ای از نور الهی و سرشار از فضائل اخلاقی بودند. شخصیت پیشوای یازدهم چنان بود که دوست و دشمن را تحت تأثیر قرار می‌داد و تحوّل عمیق در افکار و اعمال مردم پدید می‌آورد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر ضرورت ترویج معارف اهل بیت(ع)، تصریح کرد: امروز گنجینه ای از کلمات، روایات و احادیث از ائمه معصومین(ع) برای ما شیعیان به یادگار مانده و شما سربازان حضرت ولی عصر(عج) باید این مطالب و روایات را استخراج و آنها را در جامعه ترویج و گسترش دهید.

وی توجه به یاد خدا را در زندگی با اهمیت دانست و بیان کرد: بارزترین نشانه اخلاص و پرستش در زندگی انسان ها، عبادت و اطاعت کردن از دستورات الهی و همیشه و در همه حال متوجه خدا بودن است که می توان اثرات خوبی برجای گذارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha