جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مباحثه طلبگی

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مباحثه هم در بین طلاب باید جدی دنبال شود، چرا که اگر نتوانیم درس ها را به خوبی با یکدیگر بحث و مباحثه کنیم، گرفتار ضعف علمی خواهیم شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری، در مراسم جشن ولادت حضرت امام حسن عسگری(ع) در مدرسه علمیه محسنیه قزوین، گفت: حضرت امام حسن عسگری(ع) دو وظیفه مهم بر عهده داشتند که یکی رسالت و مسئولیت کلی امامت و دیگری مسئولیت خطیر و سنگین زمینه سازی غیبت حضرت ولی عصر(عج) بود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که حضرت عسگری(ع) زمینه سازی و مقدمات لازم برای پذیرش امامت و غیبت ولی عصر(عج) را به خوبی در جامعه فراهم کردند.

وی بیان کرد: خدمت به محرومین و مستمندان و تبیین احکام نورانی قرآن در هر عصری مورد غلت حاکمان باطل بود، ولی این موارد مورد اولویت جدی ائمه معصومین(ع) و حضرت امام حسن عسگی(ع) بود.

مباحثه در حوزه های علمیه جدی گرفته شود

 حجت الاسلام نظری در ادامه به هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: امروز با توجه به امکانات و شبکه های مجازی طلاب موضوع پژوهش وتحقیق را زیاد جدی نمی گیرند، در حالی که این مسئله باید اولویت اصلی آنان باشند.

وی اظهارکرد: مباحثه هم در بین طلاب باید جدی دنبال شود، چرا که اگر نتوانیم درس ها را به خوبی با یکدیگر بحث و مباحثه کنیم، گرفتار ضعف علمی خواهیم شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha