پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
میرعماد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تاکید بر اینکه برای فرهنگ سازی نماز در جامعه همه مسئول هستند، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی برای اشاعه فرهنگ نماز در نهادها و ادارات شرایط اقامه نماز جماعت را فراهم کنند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در همایش استانی نماز، در محل استانداری لرستان با بیان اینکه ترویج و اشاعه فرهنگ نماز باید در جامعه با همت جهادی صورت گیرد، گفت: ستاد اقامه نماز باید تمهیدات و زیرساخت های لازم را برای تحقق این فرهنگ در جامعه انجام دهد  .

وی با اشاره به اینکه استفاده از ابزارهای نوین برای ترویج نماز باید در جامعه فراهم شود، اظهار کرد: برنامه های قرائت نماز باید به راحتی با استفاده از نرم افزارهای نوین در اختیار افراد جامعه قرار گیرد .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه دستگاه های آموزشی و فرهنگی نقش بسزایی در ترویج فرهنگ نماز دارند، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه ها باید رسالت خود را در خصوص فرهنگ سازی نماز در جامعه انجام دهند .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تاکید بر اینکه برای فرهنگ سازی نماز در جامعه همه مسئول هستند، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی برای اشاعه فرهنگ نماز در نهادها و ادارات شرایط اقامه نماز جماعت را فراهم کنند .

رئیس شورای حوزه علمیه لرستان ادامه داد: طولانی کردن نماز توسط ائمه جماعات و معطل کردن ارباب رجوع به بهانه اقامه نماز جایز نیست و این نکته همواره باید مورد توجه قرار گیرد .

وی در پایان با اشاره به اینکه نماز موجب تعالی روح انسان می شود، خاطر نشان کرد: اقامه و اشاعه فرهنگ نماز در جامعه می تواند تضمین کننده سلامت جامعه باشد و افراد جامعه را از خطرات و آسیب های اجتماعی مصون نگه دارد .

در پایان این همایش از دستگاه های برتر در اقامه و اشاعه نماز تجلیل شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha