جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سالاری مکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به آمادگی حوزویان استان برای همکاری با صداوسیما در قالب هیئت اندیشه‌ورز، گفت: حوزه علمیه و صداوسیما دو قرارگاه مقدم مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، عصر امروز در نشست مسئولان حوزه علمیه با مدیران و معاونان صداوسیمای خراسان شمالی، با ارائه گزارشی از وضعیت حوزه علمیه استان، اظهار کرد: سفر رهبر معظم انقلاب به استان در مهرماه سال 91 نقطه عطف تحول کمی و کیفی حوزه علمیه خراسان شمالی بود.

وی با بیان اینکه منشور حرکت‌های علمی، آموزشی و تبلیغی حوزه علمیه استان فرمایشات رهبری در دیدار با طلاب و روحانیان خراسان شمالی در مهرماه سال 91 است، تصریح کرد: در این راستا حوزه علمیه خراسان شمالی از مهرماه 91 به این سمت شاهد رشد مداوم علمی، آموزشی، کمی و کیفی بوده است.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی در ادامه با اشاره به روحیه و رویکرد جهادی و انقلابی موجود در مجموعه حوزه علمیه خراسان شمالی، گفت: این روحیه و رویکرد را در مجموعه فعالیت‌های صداوسیمای استان هم می‌بینیم.

حجت‌الاسلام سالاری مکی با بیان اینکه 24 ساعته شدن شبکه استانی صداوسیما نمود فعالیت جهادی مدیران این مجموعه است، افزود: صداوسیمای خراسان شمالی در پوشش برنامه‌های مناسبتی ازجمله ماه محرم و رمضان عملکرد شایسته‌ای داشته است.

وی در ادامه با اشاره به نقش برجسته صداوسیما در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب صداوسیما را قرارگاه مقدم و فعال مقابله با جنگ نرم معرفی کرده و مدیران و کارکنان این نهاد را سربازان و سرداران جنگ نرم دانستند.

حجت‌الاسلام سالاری مکی خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد جهادی مجموعه صداوسیمای استان، نیاز است ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه بیش از پیش در کنار صداوسیما قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سالاری مکی با بیان اینکه حوزه علمیه خراسان شمالی آماده است در بحث محتوایی به مجموعه صداوسیما کمک کند، ادامه داد: اساتید مدارس علمیه استان این توانایی و آمادگی را دارند که تحت عنوان هیئت اندیشه‌ورز درزمینهٔ ارتقای محتوایی بیش از پیش برنامه‌های معارفی صداوسیمای استان فعالیت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha