جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام احمدی

حوزه/ تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: نبرد رسانه ای بسیار سنگینی علیه انقلاب و نظام اسلامی به راه افتاده است، بر همین اساس رسانه‌ها باید دقت بسیار زیادی در این حوزه داشته باشند.

 به گزاش خبرنگار خبرگزار ی حوزه از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی، در جمع طلاب مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین، به نقش مهم رسانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت:  رسانه ها ی غربی امروز در تلاش هستند که بذر نفاق و اختلاف را در کشور ما بپاشند.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین ادامه داد: نبرد رسانه ای بسیار سنگینی علیه انقلاب و نظام اسلامی به راه افتاده است، بر همین اساس رسانه‌ها باید دقت بسیار زیادی در این حوزه داشته باشند.

وی اضافه کرد: امروز رسانه‌های دنیا، رنگ و چهره خود را تغییر داده‌اند، جهان سلطه با استفاده از ابزار رسانه و با فناوری گسترده رسانه‌ای جهان، سرزمین‌های اسلامی و بویژه جمهوری اسلامی را نشانه گرفته است.

این کارشناس رسانه بیان کرد: برنامه‌های تفریحی ماهواره‌ای، شبکه‌های خبری و مستندهای غربی در مواجهه با انقلاب اسلامی اهداف خاصی را دنبال می‌کنند که باید در این عرصه مراقب باشیم.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین بیان کرد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دشمنان از طریق رسانه ها به خصوص شبکه های مجازی در تلاش هستند که کام ملت ایران را تلخ کنند، ولی با برپایی جشن چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی شیرینی وحلاوت دیگری به این ملت بصیر منتقل خواهد شد.

وی به پخش برنامه های معارفی و قرآنی در سیمای مرکز قزوین اشاره و بیان کرد: همه روزه  با حضور اساتید حوزه علمیه قزوین، برنامه «تا آسمان» برای مخاطبان پخش می شود و استقبال خوبی از آن صورت بگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha