جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
۴۵۱
۸۶۵

حوزه/دبیر کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از تولید مستند «رویش های انقلاب» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، علیرضا آئینه دار، دبیر کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امروز در نشست روسای کارگروه های تخصصی و اجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان، اظهار داشت: این کارگروه با مسئولیت صداو سیمای خراسان جنوبی فعالیت می کند و برنامه های تولیدی به مرحله آنتن رسیده است.

وی افزود: این برنامه ها با یک شیب مناسب در پخش شروع شده و هرچه به سمت دهه فجر برویم این شیب بیشتر خواهد شد و به کمیت و کیفیت افزوده خواهد شد.

۵ مستند از شخصیت های بزرگ استان خراسان جنوبی ساخته شد

دبیر کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی با بیان اینکه کار تولید برنامه  درخصوص افراد برجسته و تاثیرگذار تاریخ انقلاب استان  آیت الله «تهامی»، حجت الاسلام «فردوسی پور»، حجت الاسلام «سید حسین آفتابی»، شهید دکتر «مهدی امین زاده» و حاج «غلامحسین بازاری» درحال پایان است، گفت: به زودی این مستندهای بسیار فاخر رونمایی خواهد شد .

وی ادامه داد: در راستای ارائه خدمات 40 ساله انقلاب در استان خراسان جنوبی، برنامه 30 دقیقه ای با عنوان «کارنامه» به صورت مستند گزارشی تولید شده که دستاوردهای نظام در بخش ها و موضوعات مختلف در استان را بررسی می کند و برای پخش به تهران ارسال شده است.

دبیر کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به تولید مسابقه تلویزیونی «چهل چراغ»، بیان داشت: برای انتقال مفاهیم دستاوردهای اجرا شده در انقلاب به نسل جوان و نوجوان را این برنامه را تولید کردیم که 3 هفته است روی آنتن است.

آئینه دار عنوان کرد: به مسئولین مختلف استان از گذشته تا امروز و از رده های بالا تا سطوح پایین تر فرصتی داده شده تا در آن بازه زمانی خدمات خودشان را با مردم مطرح کنند که بخشی از کار انجام شده و بخشی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه 30 برنامه 45 دقیقه تحلیلی با حضور کارشناسان تدوین شده که عملکرد و دستاوردهای استانی را پیگیری می کنیم، گفت: کار تولید برنامه بررسی عملکرد و دستاوردها در روستاها انجام شده و در مرحله پخش است.

دبیر کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی مطرح کرد: کار مستندسازی در خصوص رویش های انقلاب که مربوط به شخصیت ها و جوانانی است که در بخش های مختلف توانسته اند افتخار آفرین باشند، انجام شده است.

آئینه دار بیان داشت: 4 قسمت موشن گرافیک با عنوان «درباره وزیر دربار» تولید شده است که از کتاب خاطرات «علم» و در مورد مفاسد سیاسی، اخلاقی رژیم پهلوی است و قابلیت نشر به صورت گسترده در فضای مجازی داریم.

تولید ۸ موسیقی فاخر برای پخش از شبکه های ملی

وی بیان داشت: تا این لحظه کار تولید هشت موسیقی فاخر انجام و برای اخذ مجوز به تهران ارسال شده که قابلیت پخش از تمام شبکه های رادیویی و تلویزیونی را دارند.

آئینه دار خاطرنشان کرد: برخی از دستگاه ها با تاخیر پاسخگو هستند که به نظرم بی مهری است، چراکه دستاوردهای نظام باید منتشر شود و دستگاه های علمی کمک بیشتری به دوستان برنامه ساز بکنند.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha