پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بدانید دشمنی آمریکا با ملت مسلمان ما در همواره تاریخ ادامه دارد، گفت: تحریم آمریکا نباید شما را بلرزاند و اگر لرزشی بر اندام اقتصاد کشور افتاده است، این از ناحیه بی اهتمامی برخی مسئولان کشور می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در یادواره حماسه شهید منفرد، در حسینیه مرحوم آیت الله سید عبد الله شیرازی، با بیان این که امروز چهل سال از یک روز برجسته در تاریخ یک ملت بزرگ می گذرد، گفت: آذرماه سال 1357 بیمارستان امام رضا(ع) مورد هجمه مشتی جمعیت فریب خورده قرار گرفت.

وی با اشاره به آیه «إِنَّ اللّهَ لاَ يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» از سوره مبارکه الرعد تصریح کرد: این آیه در آن روزهای پرتب و تاب از سوی سخنرانان، خطبا، گویندگان، مبلغان، مدارس و اساتید آن روزگار در اجتماعات پرشکوه پیوسته مطرح می شد بدین معنا که خداوند سرنوشت هیچ قومی را دگرگون نمی کند مگر اینکه خود بخواهند و اراده و قیام کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که این آیه آن روزها نشان می داد که مردم باید سرنوشت خود را با اراده خودشان رقم بزنند و تا مردم نخواهند رژیم منحوس شاهنشاهی و پهلوی سرنگون نخواهد شد، ابراز کرد: این آیه آن روزها به روشنی نشان می داد که سرنگونی رژیم منحوس و موروثی سلطنتی شاهنشاهی در گرو خواست و اراده مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان این که مردم سال 57 خواستند و این دگرگونی رخ داد که منجر به پیروزی انقلاب شد، بیان کرد: یک رژیم بی ارتباط با مبدا و آسمان به درازای 2500 ساله با عنوان نظام شاهنشاهی با اراده، خواست و قیام مردم فروریخت و یک نظام سیاسی دارای ریشه آسمانی متکی بر قرآن و برخواسته از مکتب وحی و الهام گرفته از نهضت عاشورا جایگزین شد.

وی با اشاره به اتحاد و انسجام انقلابیون در آن روزهای پرالتهاب اظهار کرد: در آن روزها حوزه های علمیه نیز پابه پای امت اسلامی متحد و منسجم بودند و انقلابیونی در این جریان فداکاری و جانفشانی کردند و به شهادت رسیدند تا امروز در جایگاهی قرار گرفتیم که ایالات متحده آمریکا به طور رسمی در هیچ شانی از شئون ملت ما دخالت ندارد.

عضو  جامعه مدرسین حوزه با بیان این که بدانید دشمنی آمریکا با ملت ما در همواره تاریخ ادامه دارد و فلسفه آمریکایی ها نیز عداوت و دشمنی با ملت مسلمان ما است، تصریح کرد: باید مراقب باشید چیزی به جای فضائلی که 40 سال است ملت انقلابی ایران را به اوج رسانده قرار نگیرد و روحانیون این را مستمرا برای مردم تفسیر کنند که خطر در داخل کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان این که تحریم آمریکا نباید شما را بلرزاند و اگر لرزشی بر اندام اقتصاد کشور افتاده است، این لرزش از ناحیه بی اهتمامی برخی مسئولان کشور می باشد، خاطر نشان کرد: باید این را امروز برای همه تبیین کنید و امت اسلامی ایران در راستای پاسداشت خون شهیدان در کنار هم همچون زمان دفاع مقدس متحد و منسجم باشند.

وی با بیان این که در شرائط امروز دولت و ملت، همه باهم باید به اقتدای مقام معظم رهبری در دفاع از ارزش های انقلاب به پیش بروند، البته مردم ایران اسلامی، دلداده نظام و انقلابند، اظهار کرد: امیدواریم در پی این جریانات مسئولین به هوش بوده و احساس تعهد بیش تری داشته باشند و بدانند که درمان درد های ما در تکیه بر کشورهای غربی نیست.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha