چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمن روی جریان های دانشجویی سرمایه گذاری کرده است تا بتواند در آنها رخنه و نفوذ کند، لذا امروز هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان ضرورت دارد، گفت: مهمترين راه مقابله با توطئه های دشمن، كسب اقتدار و عزت علمی به دست دانشجويان و حوزویان است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در نشست صمیمانه جمعی از اساتید حوزه علمیه شهرستان تاکستان و دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن تبریک روز وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: این دو نهاد تاثیرگذار باید هم افزایی بیشتری در عرصه های پژوهشی و علمی داشته باشند، چرا که نگاه جامعه امروز به همین دو نهاد است.

وی با بیان این که دشمن روی جریان های دانشجویی سرمایه گذاری کرده است تا بتواند در آنها رخنه و نفوذ کند، لذا امروز هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان ضرورت دارد، افزود: مهمترين راه مقابله با توطئه های دشمن، كسب اقتدار و عزت علمی به دست دانشجويان و حوزویان است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شما اساتید حوزه و دانشگاه باید در مرحله اول دشمن را بشناسید و اجازه اخلال در روند علم و دين در دانشگاه را ندهید و محيط دانشجويی را برای پيشرفت علمی همراه با تعهد، تدين و تلاش انقلابی حفظ کنید.

امام جمعه شهرستان تاکستان اظهار کرد: از برکات و ثمرات وحدت حوزه و دانشگاه، بهره گیری از ظرفیت های طرفین در راستای اهداف نظام و انقلاب است، چرا که در نظام اسلامی علم و دین باید در خدمت ارزش ها و بر اساس معرفت شناسی صحیح و روشن مورد استفاده قرار گیرند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان در تلاش هستند که با ایجاد اختلاف بین حوزه و دانشگاه، آن را به سطح جامعه بکشانند که خوشبختانه نقشه های شوم آنان خنثی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مفتح، بیان کرد: این شهید بزرگوار خدمات شایسته و ماندگاری به دو نهاد حوزه و دانشگاه انجام داد و توانست شاگردان برجسته ای را تربیت کند.

 امام جمعه شهرستان تاکستان در پایان به اغتشاش دی ماه سال 96 و هتک حرمت و تخریب مدرسه علمیه شهرستان تاکستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه در سال گذشته این مدرسه از سوی عوامل خود فروخته دشمنان نظام جمهوری اسلامی مورد هجوم قرار گرفت که جای تاسف داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha