جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دکتر شعبان نژاد

حوزه/ سرپرست دانشگاه آزاد در ناحیه جنوب و غرب استان قزوین گفت: بدون تردید وحدت و ارتباط بیشتر حوزه و دانشگاه زمینه شتاب بخشی به توسعه و پیشرفت کشور را فراهم می‌سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، دکتر رضا شعبان نژاد، صبح امروز در نشست اساتید حوزه علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تاکستان که به میزبانی حوزه علمیه این شهر برگزار شد گفت: بدون تردید وحدت و ارتباط بیشتر حوزه و دانشگاه زمینه شتاب بخشی به توسعه و پیشرفت کشور را فراهم می‌سازد.

وی ادامه داد: تا قبل از ۲۰۰ سال پیش رابطه‌ بسیار نزدیکی بین حوزه و مراکز علمی حاکم بود و نتیجه آن دستاوردهای علمی بسیار زیادی بود که همچنان بشریت مدیون آن دستاور‌هاست.

سرپرست دانشگاه آزاد در ناحیه جنوب و غرب استان قزوین بیان کرد: امروز افتخار داریم که دانشگاه آزاد اسلامی از حضور روحانیت به خوبی در تمام برنامه های فرهنگی و علمی بهره گرفته است.

شعبان نژاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مفتح و مرحوم آیت الله شالی، با ابراز تاسف از تخریب حوزه علمیه شهرستان تاکستان که یادگار مرحوم آیت الله شالی است، در دی ۹۶ توسط آشوبگران، بیان کرد: در سال گذشته اتفاق تلخی برای حوزه علمیه این شهر افتاد که واقعا دل همه جامعه علمی وحوزوی را به دردآورد.

وی اظهار کرد: در آستانه این حرکت تلخ دشمنان و هتک حرمت این مدرسه، برنامه ای با حضور شخصیت های مطرح دانشگاهی و حوزوی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در روز نهم دی برگزار خواهد شد.

سرپرست دانشگاه آزاد در ناحیه جنوب و غرب استان قزوین همچنین از برگزاری جشن باشکوه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور طلاب، اساتید و دانشجویان خبر  داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha