سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
عتبات عالیات

حوزه/ معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: در سال گذشته بیش از ۴هزار مددجوی کمیته امداد یزد به اردوهای زیارتی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی منش، معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد صبح امروز در نشست معاونین این اداره با اشاره به اینکه چهار هزار و ۳۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در سال گذشته به اردوی زیارتی آموزشی عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم مشرف شدند گفت: از این تعداد ۶۸۲ مددجو به عتبات عالیات، دو هزار و ۹۲۹ نفر به مشهد مقدس و ۴۲۵ مددجو اردوی قم اعزام شدند.

وی با بیان اینکه امسال نیز به مانند سال های گذشته اردوهای زیارتی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می شود خاطر نشان کرد: در نیمه نخست امسال هزار و 289 مددجو به اردوی زیارتی و هزار و 582 مددجو به اردوی آموزشی تربیتی اعزام شدند.

حجت‌الاسلام اسلامی منش با اشاره به اینکه مادران و دختران تحت حمایت، زنان و مردان سرپرست خانوار، سالمندان، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی ازجمله مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های اردویی هستند گفت: هزار و 519 نفر از مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های اردویی دانش‌آموز، 201 نفر دانشجو و طلاب علوم دینی، 805 نفر سرپرست خانوار (783 زن و 22 مرد)، 68 نفر جوانان در آستانه ازدواج، 118 نفر دختران بازمانده از ازدواج، 129 نفر دختران بازمانده از تحصیل و 31 نفر زن سالمند بوده‌اند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد در پایان گفت: 104 میلیون تومان برای برگزاری اردوهای زیارتی آموزشی در نیمه نخست سال 97 هزینه شد که 53 درصد از محل کمک‌های مردمی و صدقات و 47 درصد از منابع دولتی تأمین‌شده است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha