جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی

​حوزه/ مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: مسئله تبلیغ باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و زیرساخت های تبلیغی روحانیون در سطح کشور فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام احمد حاتمیان، پیش ظهر امروز در همایش علما و روحانیون استان کردستان، اظهار داشت: یکی از با ارزش ترین ویژگی های یک ملت انقلابی به مانند مردم ایران، استمرار راه شهدا و مبارزه با دشمنان و استعارگران است.

مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت ایجاد امید و انگیزه در بین جامعه به ویژه جوانان، گفت: باید بدانیم که مسئله تبلیغ باید بیشتر از این مورد توجه قرار بگیرد، بنابراین باید بتوانیم زیرساخت های تبلیغی روحانیون در سطح کشور را مهیا کنیم تا در بحث تبلیغ مسایل دینی و فرهنگی موفق تر عمل کنیم.

مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر جایگاه تاثیرگذار خانواده و همسران روحانیون، اظهار کرد: خوشبختانه خانواده روحانیون و مبلغان دینی با بردباری که دارند مایه دلگرمی مبلغین دینی است.

حجت الاسلام حاتمیان گفت: یکی از مهمترین ویژگی های یک روحانی باید، شخصیت دینی و مذهبی او باشد، زیرا جامعه نگاه ویژه ای به قشر طلبه و حوزوی دارد، لذا باید در رفتار و کردارمان ملاک دینی و زندگی اهل بیت علیه السلام را مدنظر داشته باشم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha