سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

​حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: جامعه اسلامی و انقلاب بیش از هر زمان دیگر نیازمند نگاه و کار جهادی است، لذا ورود به میدان جهاد، امری بزرگ با اجری معنوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، پیش از ظهر امروز در همایش علما و روحانیون استان کردستان اظهار داشت: یکی از وظایف مهم و اولیه روحانیون در سطح جامعه نشر امور دینی و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه رفتار روحانیون در جامعه اسلامی همیشه الگوی مردم بوده، گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرمایند که ارزش هر کسی به میزان تقوا و پرهیزگاری اوست، لذا کسی در پیشگاه خداوند متعال سربلند است که در بحث تقوا و ورع در زندگی موفق باشد.

حجت الاسلام و المسلیمن حسینی شاهرودی ادامه داد: جایگاه انسان همان گونه که خداوند متعال فرموده است، بسیار والاست، لذا باید با حفظ شان و جایگاه انسانیت، خداوند را با اعمال نیک و دینی باید خرسند نماییم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز جامعه اسلامی و انقلاب بیش از هر زمان دیگر نیازمند نگاه و کار جهادی است، لذا ورود به میدان جهاد، امری بزرگ با اجری معنوی است.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در انتخات راه و مسیر خود باید بسیار دقیق و هوشمندانه عمل نماییم و از راه هایی که دارای شبهه هستند، به شدت پرهیز کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha