پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان

حوزه/مدیر مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان، حوزه و دانشگاه را دو رکن اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

 خانم مریم میرکریمی در با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گلستان، با بیان این که از خجسته ترین پیامدهای انقلاب اسلامی، وحدت حوزه و دانشگاه است، این رویداد مهم را راهبرد اساسی امام خمینی(ره) برای تحقق اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی ادامه داد: 27 آذر ماه سالروز شهادت «آیت الله دکتر محمد مفتح» به روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گرفت، بزرگ مردی که در راه رسیدن به آرمان های انقلاب و تلفیق اندیشه های متعالی حوزه و دانشگاه به درجه رفیع شهادت رسید.

مدیر مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان اضافه کرد: بی تردید وحدت حوزه و دانشگاه امری ضروری است، زیرا این دو نهاد دو رکن اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که از دیرباز، زمینه رشد و اعتلای جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی را فراهم  کرده است.

میرکریمی اذعان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به این وحدت عزت آفرین برای مبارزه با استعمار جهانی و رسیدن به قله های پیشرفت نیازمندیم.

وی، در پایان حضور هماهنگ‌ و هر چه‌ بيشتر حوزه‌ ها و دانشگاه ها را در مسیر پيشبرد اهداف‌ مقدس‌ نظام‌ جمهوري‌ اسلامي‌ و برآوردن‌ آرمان های متعالي‌ حضرت‌ امام‌(ره) و  ولي‌ امر مسلمين‌ حضرت‌ آيت‌ الله خامنه‌اي‌ توصيه‌ کرد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha