پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ایزدی، معاون فرهنگی اوقاف خراسان رضوی

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برگزاری دومین دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی و تعالی خانواده با عنوان «زندگی به رنگ خدا» در ۱۶ بقعه متبرکه استان از اول دی ماه سال جاری با حضور ۶۰ مبلغ حوزوی ویژه خواهران و برادران خبر داد.

حجت الاسلام جمال ایزدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، گفت: دومین دوره آموزشی "سبک زندگی اسلامی" با هدف تعالی و رشد خانواده با عنوان "زندگی به رنگ خدا" در 16 بقعه متبرکه استان خراسان رضوی از ابتدای دی ماه در بقاع متبرکه اجرایی می شود.

وی بیان داشت: این دوره در بقاع متبرکه امامزاده سید طاهر(ع) بردسکن، امامزادگان یاسر و ناصر علیهماالسلام طرقبه، امامزاده عبدالله(ع) چناران، امامزاده سید حمزه(ع) و امامزاده سیدمرتضی(ع) کاشمر، امامزاده ابراهیم(ع) و امامزاده سلطان محمدعابد(ع) کاخک گناباد، بقعه متبرکه بی بی حسینیه(س) تربت حیدریه، امامزادگان تبادکان(ع) و امامزاده غیاث الدین محمد(ع) و امامزاده یحیی(ع) روستای میامی مشهد، تکیه ابوالفضلی و بقعه متبرکه بی بی شطیطه(س) نیشابور، امامزاده شعیب(ع) سبزوار، امامزاده ابراهیم(ع) و آرامگاه آقا نجفی(ره) قوچان برگزار می شود.

حجت الاسلام ایزدی با بیان اینکه این دوره در 40 ساعت آموزشی برگزار می شود، افزود: 16 کلاس ویژه برادران و 39 کلاس ویژه خواهران با حضور 53 مربی برگزار خواهد شد، 12 مربی برادر و 41 مربی خواهر برای برپایی کلاس های این دوره در رشته های مهارتهای فردی، خانواده و ازدواج و تربیت فرزند آموزش دیده اند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در تشریح شرایط مربیان این دوره، اتمام حداقل سطح دو حوزه علمیه با نمره بیشتر از ۱۷، متاهل بودن، داشتن دست کم ۲۸ سال و حداکثر ۵۵ سال سن، فن بیان و توانمند در مهارت های کلاس داری و ارتباط گیری، قبولی در آزمون ورودی و تعهد به تدریس مستمر و با کیفیت در بقاع از شرایط مبلغان این دوره بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 600 نفر از این طرح بهره مند شدند، گفت: اولین دوره این طرح در 9 بقعه متبرکه با حضور 21 مربی در سال 96 اجرا شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha