جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
وفات حضرت فاطمه معصومه س

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین با بیان این که امروز شهر مقدس قم به برکت وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) و حوزه های علمیه توانسته از جایگاه و موقعیت خوبی بهره مند شود، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، انفجاری علمی و معنوی در قم به وجود آمد که این شهر را به مرکزی علمی در جهان تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه قزوین، ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س)، بر الگوگیری بانوان و دختران جوان از سیره و منش این بانوی بزرگوار تاکید کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:  فضیلت زیارت این بانوی مکرمه از زبان برادر بزرگوارش امام رضا(ع) تا جایی است که ایشان فرمودند هر کس در قم فاطمه معصومه(س) را زیارت کند، همانا مرا زیارت کرده است. حضرت معصومه(س) از مقام شفاعت نزد خداوند برخوردار است و شیعیان با شفاعتایشان وارد بهشت می‌شوند.

وی با بیان این که امروز شهر مقدس قم به برکت وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) و حوزه های علمیه توانسته از جایگاه و موقعیت خوبی بهره مند شود، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، انفجاری علمی و معنوی در قم به وجود آمد که این شهر را به مرکزی علمی در جهان تبدیل کرده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین بیان کرد: امروز برکات قم سراسر جهان فرا  گرفته است و در روایات آمده که قم حرم اهل بیت(س) است و اهل قم باید قدردان این جایگاه شایسته باشند.

حجت الاسلام کاظم لو به استجابت دعا با توسل به حضرت معصومه(س) اشاره و عنوان کرد: مراجع و بزرگان بیان کرده اند که توسل به فاطمه معصومه (س) تمام مشکلات وگرفتاری ها را به خوبی برطرف می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha