جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسئول پژوهش مدرسه الزهرا یزد

حوزه/ مسئول پژوهش مدرسه علمیه خواهران مکتب الزهرا(س)یزد از برپایی نمایشگاه صنایع دستی به عنوان بازارچه کارآفرینی با بیش از ۵۰۰ اثر هنری و صنایع دستی بانوان طلبه خبر داد.

سکینه گلاب در حاشیه افتتاح نمایشگاه کارآفرینی مدرسه علمیه مکتب الزهرا(س) یزد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، گفت: به همت طلاب هنرمند این مدرسه توانستیم در آستانه هفته پژوهش و به مناسبت میلاد امام حسن عسکری(ع) نمایشگاهی از آثار هنری و تولیدات خانگی طلاب را در معرض دید عموم قرار دهیم.

وی افزود: بیش از 500 اثرهنری و صنایع دستی اعم از خیاطی، گلدوزی، روبان دوزی، سوزن دوزی، پته دوزی، انواع گلسازی، بدلیجات، ترمه دوزی،بافتنی، حصیربافی، پشمینه بافی، معرق کاری، نقاشی، چرم دوزی و برخی آثار پژوهشی به این نمایشگاه راه یافت.

مسئول پژوهش مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) یزد، اظهار کرد: یک دستگاه چاپ به همت خانواده یکی از طلاب خواهر این مدرسه ابداع شده است که توان چاپ روی چینی، انواع ظروف یکبار مصرف و ... را داراست که برای طلاب این مدرسه علمیه با تخفیف ازائه می شود.

گلاب تصریح کرد: در بخش کتاب این نمایشگاه هم علاوه بر ارائه کتب و نرم افزارهای پژوهشی، برخی آثار مرتبط با مناظره و کرسی آزاداندیشی به طلاب معرفی شده و بخش صنایع دستی با قیمت مناسب و ارزانتر از بازار و بخش کتاب پژوهش و کتب کودک هم از 35 درصد تا 50 درصد ارائه شده است و نخبگان حوزوی 20 درصد بیشتر از تخفیفات عمومی بهره مند می شوند.

این نمایشگاه تا پنجشنبه در دو شیفت صبح و عصر ویژه طلاب و عموم مردم در مدرسه علمیه مکتب الزهرا(س) یزد واقع در خیابان سلمان کوچه شهید عدم دایر خواهد بود.
 

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha