جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسابقه کتابخوانی

حوزه/ مسابقه کتابخوانی «شهیده غربت ۳» از ۱۱ آذرماه هم‌زمان با سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به شهر مقدس قم کار خود را با هزار و ۳۰۰ شرکت‌کننده دنبال کرده و تا ۳۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مسابقه کتابخوانی «شهیده غربت ۳» ویژه ایام معصومیه از ۱۱ آذرماه هم‌زمان با سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به شهر مقدس قم آغاز شده و تا ۳۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.

این مسابقه کتابخوانی به همت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) درحال برگزاری است و نفرات برگزیده با انجام قرعه‌کشی تا چهارم دی‌ماه معرفی خواهند شد که شامل ۶۰ کمک هزینه خرید اقلام فرهنگی است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه مسابقات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به نشانی «quiz.amfm.ir» فایل کتابچه «شهیده غربت ۳» را دریافت و در همین سامانه به صورت آنلاین در مسابقه شرکت کنند. افراد می‌توانید پاسخ سوالات را به همراه کد ملی خود به شماره پیامکی ۵۰۰۰۱۷۱۷۰۰۱۱۲۲ ارسال نمایید.

نهادها و ارگان‌ها نیز برای مشارکت در این مسابقه کتابخوانی می‌توانند از ساعت ۱۳ لغایت ۱۸ با شماره ۳۷۱۷۵۵۶۷-۰۲۵ تماس حاصل کنند.

گفتنی است، تاکنون بیش از هزار و ۱۸۰ نفر به صورت آنلاین و بیش از ۱۲۰ نفر به صورت پیامکی در مسابقه کتابخوانی «شهیده غربت ۳» شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha