شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام جعفر طبرسی - معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران، با بیان این که دشمن از نقش آفرینی روحانیت در جامعه اسلامی بسیار عصبانی است، گفت: چهار دهه توطئه دشمن با روشنگری و آگاهی دادن روحانیت با بصیرت و انقلابی خنثی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران، امروز در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب مدارس علمیه، در ساری برگزار شد، انقلاب اسلامی را عامل پیشرفت و تعالی کشور در عرصه های مختلف دانست و گفت: امروز ایران به برکت انقلاب اسلامی به کشوری مقتدر و اثرگذار در عرصه های مختلف تبدیل شده است.

وی با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ارزش های دینی و معارف اسلامی تنها در حد مسائل مشخصی خلاصه می شد و رژیم اجازه گسترش آن را در جامعه نمی داد، افزود:  به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد رشد و گسترش مبانی دینی در متن جامعه هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که باید از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در جهت تقویت مراکز دینی به ویژه حوزه های علمیه استفاده شود، گفت: حوزه علمیه مرکز نشر و گسترش معارف دینی در جامعه است.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که معارف اهل بیت(ع) و ارزش های اسلامی به برکت تلاش های حوزه و روحانیت در جامعه رشد و گسترش یافته است، افزود: امروز حوزه های علمیه مهم ترین پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی در عرصه های مختلف هستند.

حجت الاسلام طبرسی با تأکید براین که حفظ اسلامیت نظام و انقلاب به نقش آفرینی حوزه های علمیه  وروحانیت با بصیرت است، گفت: حوزه با تربیت و پرورش سربازان حضرت ولیعصر(عج) نقش بسیار محوری در گسترش مفاهیم دینی در جامعه بر عهده دارد.

وی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی همواره تلاش کردند تا جایگاه حوزه و روحانیت را در جامعه تضعیف و کمرنگ کنند، افزود: چهار دهه تلاش و توطئه دشمن علیه روحانیت نتیجه جزء تقویت جایگاه روحانیت در جامعه نداشته است.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت همواره مدافع حقیقی انقلاب و نظام اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه در جهت صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند.

حجت الاسلام طبرسی با بیان این که دشمن از نقش آفرینی روحانیت در جامعه اسلامی بسیار عصبانی است، گفت: چهار دهه توطئه دشمن با روشنگری و آگاهی دادن روحانیت با بصیرت و انقلابی خنثی شده است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha