پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسه اسلامی پسرانه در بلاک برن انگلستان ساخته می شود+ تصاویر

حوزه/ یک رسانه محلی انگلیسی، ضمن انتشار خبر پیشرفت های انجام شده در ساخته شدن مدرسه اسلامی پسرانه در بلاک برن، تصاویری از عملیات ساخت و ساز این مدرسه منتشر کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» ، مدرسه اسلامی پسرانه جدید در شهر بلاک برن در شمال غربی انگلستان در حال ساخته شدن می باشد. براساس اخبار محلی، کار ساخت این مدرسه با 800 نفر ظرفیت تحصیل، از ماه مارس آغاز شده و محمد خان، رهبر شورای مسلمانان این شهر امیدوار است مدرسه تا سال آینده به پایان برسد.

خان گفت: بسیار خوشحالم که کار ساخت به خوبی پیش می رود و مدرسه به عنوان یک مکان آموزشی عالی به محل افزوده خواهد شد.

این مدرسه متعلق به اعتماد «توحید»  قرار است مکانی دائمی برای استقرار دانش آموزان مسلمان دبیرستانی باشد که از سال 2012 در کالج سابق بلک واتر به طور موقتی در حال تحصیل می باشند. مدیران توحید ابراز امیدواری کرده اند که دانش آموزان مختلف از شرق لنکشایر جذب این مدرسه اسلامی شده و تبدیل به یک دروازه چشمگیر به شهر شود.

یک ورزشگاه، سالن ورزشی، زمین بازی، تورهای کریکت در فضای باز، پارکینگ اتومبیل ها، و چند منطقه بازی چندمنظوره دیگر از تسهیلات این مدرسه خواهند بود. مکان سابق این مدرسه قبلا یک کشتارگاه بوده که در چند سال اخیر خالی باقی مانده است.

گفته می شود اعتماد تحصیلی توحید هم اکنون سه مدرسه اسلامی در بلاک برن و چندین مدرسه در سرتاسر انگلستان را اداره می کند و قرار است مدرسه جدید به یک آموزشگاه بین المللی تبدیل شود.

این مدرسه در آغاز ظرفیت 600 دانش آموز در رده های سنی 11 تا 16 ساله را داشته و از سپتامبر 2020 نیز به ظرفیت آن افزوده خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha