پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مجیدی

حوزه/ مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت:امروز اگر بقاع متبرکه بتوانند پاسخگوی مردم باشند آن‌وقت می‌توانیم ادعا کنیم که این اماکن معنوی به قطب فرهنگی تبدیل‌شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام سید مصطفی مجیدی، در مراسم تجلیل از حافظان و قاریان قرآنی که با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قزوین در حسینیه امام‌زاده حسین (ع) برگزار شد، گفت: امروز اگر بقاع متبرکه بتوانند پاسخگوی مردم باشند آن‌وقت می‌توانیم ادعا کنیم که این اماکن معنوی به قطب فرهنگی تبدیل‌شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برنامه‌های مختلفی در خصوص برنامه‌های قرآنی در بقاع متبرکه برنامه‌ریزی نموده و در طول سال برنامه‌های مختلف در هر بقعه برگزارمی شود تا بتوانیم به منویات مقام معظم رهبری نزدیک‌تر شویم.

وی افزود: چندین فعالیت ویژه در سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر گرفته‌شده که هرسال برگزار می‌شود و به‌صورت ثابت در بقاع متبرکه شکل‌گرفته است و تفاوتشان در این است که هرسال پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مجیدی با اشاره به به حضور با نشاط و فعال نوجوانان و جوانان در برنامه‌های قرآنی بقاع متبرکه و مدارس بیان کرد: پاسخ تمام نیازمندی‌های بشر برای تکامل انسان در قرآن کریم آمده است که باید امروز بیش‌ازپیش به این کتاب آسمانی توجه بیشتری قرار دهیم.

وی عنوان کرد: امروز دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و در این میان باید به بحث فعالیت‌های قرآنی توجه خاصی شود و جامعه به سلاح قرآن مجهز شوند

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha