شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمدحسن رستمیان

حوزه/حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان گفت: طلاب و روحانیون به مسائل روز آگاهی کامل داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آرادان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن رستمیان، صبح امروز در جمع مبلغین هجرت و امین شهرستان آرادان به میزبانی دفتر امام جمعه این شهرستان، با تسلیت وفات حضرت معصومه(س) اظهار داشت: حضرت معصومه(س) پناهگاه طلاب و علما و روحانیون هستند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به اینکه شهرستان آرادان مبلغان خوبی را دارد، تصریح کرد: مبلغین تا می‌توانند نباید بگذارند که در این شهرستان خلع مبلغ احساس شود و خلع تبلیغی در شهرستان آرادان با فعالیت طلاب مبلغ پر شود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش‌های حوزه علمیه اعم از فقه و اصول و... باید خروجی آن این باشد که مبلغ باشیم و تبلیغ و ترویج دین کنیم، افزود: طلاب و روحانیون مبلغ در حین مشغولیت به تبلیغ از دانش‌افزایی و ادامه تحصیل دست برندارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان با بیان اینکه خود منبرها اگر با مطالعه باشد دانش‌افزایی دارد، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون به مسائل روز و مسائل سیاسی روز دسترسی و آگاهی کامل داشته باشند تا مبادا عرصه را از دست بدهیم و عرصه جولانگاه افراد بیگانه شود.

وی با تأکید بر صیانت و جلوگیری از آسیب‌ها در راستای امر تبلیغ افزود: آسیب اگر کم هم باشد زیاد است و آسیب‌های کم‌ نظیر یک جرقه آتش است که اگر توجه نشود، آتش آن دامن‌گیر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha