سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دشتی عضو شورای عالی حوزه علمیه استان بوشهر

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه استان بوشهر گفت: یکی از افتخارات روحانیت انقلابی این است که اولین جرقه شروع انقلاب از حوزه بوده و توانسته موثرترین نقش را ایجاد کند.

به گزارش خبرنگاری خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، نشست روحانیون، اساتید و طلاب به مناسبت بزرگداشت پیروزی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران صبح امروز در مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر برگزار شد.

حجت الاسلام حسین دشتی در این نشست به اهمیت انقلاب اسلامی ایران و نقش حوزه علمیه و روحانیت در شکل گیری انقلاب و تداوم آن اشاره کرد و گفت: یکی از افتخارات روحانیت انقلابی این است که اولین جرقه شروع انقلاب از حوزه بوده و توانسته موثرترین نقش را ایجاد کند.

عضو شورای حوزه علمیه استان بوشهر افزود: روحانی متخلق با بصیرت با اقدام و عمل به هنگام و پیروی از ولایت فقیه درعرصه های مختلف حضور پیدا کرد و فریاد امام(ره) را به مردم در تمام نقاط کشور رساند.

حجت الاسلام دشتی افزود: امروز پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی ایران دشمنان با وجود تهدید ها و توطئه ها، جنگ و ترور و فتنه های مختلف به این نتیجه رسیدند که از طریق جنگ روانی، جنگ اقتصادی و درگیری های داخلی به آرزوی خود برسند اما دشمنان اسلام و انقلاب بدانند خواب آنها تعبیر نخواهد شد.

استاد حوزه علمیه بوشهر گفت: امسال در بیست و دوم بهمن ماه مردم ما جشن چهل سالگی انقلاب را با شکوه تر برگزار می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha