جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه های مختلف پیشرفت خوب وارزشمندی داشته که این به برکت پشتیبانی ملت ایران از انقلاب ، امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری است که باید شکرگزارباشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسلامی، در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه مولاوردیخان ضمن گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه گفت: همدلی، همکاری و همراهی این دو نهاد در کشور باعث برهم زدن تمام نقشه‌های شوم اجانب و استکبار جهانی است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز دو نهاد حوزه و دانشگاه توانسته‌اند در عرصه‌های علمی، پژوهشی پیشگام باشند.

استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: شما طلاب علوم دینی تا می‌توانید در زمینه‌های مباحثه و پژوهش و تحقیق حضور جدی و با نشاط داشته و اجازه ندهید که تنبلی و سستی در وجود شما رخنه نماید که این پسندیده یک طلبه جوان حوزوی نیست و نخواهد بود.

وی به فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی بیان کرد: رؤسای جمهور آمریکا همیشه در تلاش برای به انزوا کشیده شدن ایران اسلامی را داشته و آنچه برای آن‌ها خوشایند بوده این است که بتوانند این نظام برآمده از خون شهدا را دچار اختلاف و تفرقه نمایند که باید در این زمینه هوشیار و مراقب توطئه‌های شوم آن‌ها باشیم.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: این انقلاب اسلامی توانسته از تمام تهدیدهای توخالی دشمنان در این چهل سال به‌سلامت عبور کرده و از این به بعد هم به‌سلامت عبور خواهد کرد.

وی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌های مختلف پیشرفت خوب و ارزشمندی داشته که این به برکت پشتیبانی ملت ایران از انقلاب، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است که باید شکرگزار باشیم.

امام جمعه شهرستان تاکستان به تحولات منطقه پرداخت وبیان کرد: امروز رژیم آل سعود و با همکاری آمریکای جنایتکار جنایات بی‌شماری علیه مردم مظلوم یمن، فلسطین و دیگر کشورها انجام می‌دهند که روزی خدای متعال انتقام سختی از سردمداران کاخ سفید و ایادی آن‌ها در منطقه خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha