چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 472321
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
پلیس آلمان به مسجد برلین یورش برد

حوزه/ امروز پلیس آلمان به مسجد الصحابه واقع در پایتخت این کشور یورش برده است. به گفته مقامات آلمانی هدف آنان یک امام جماعت متهم به جمع آوری کمک های مالی برای تروریست های سوری بوده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از نیویورک تایمز، پلیس آلمان به مسجد برلین یورش برده است. به گفته مقامات آلمانی حمله پلیس و تفتیش مسجد برلین بخشی از تحقیقات دنباله دار درباره امام جماعت این مسجد می باشد. این فرد مظنون به جمع آوری و ارسال کمک های مالی برای حمایت از شبه نظامیان در سوریه می باشد.

دادستان برلین امروز گفت: احمد.ای، امام جماعت 45 ساله مسجد که نام خانوادگی وی به دلایل امنیتی افشاء نشده است، هدف این یورش به مسجد الصحابه واقع در پایتخت بوده است.

آن ها در دو پیام توئیتری اعلام کرده اند، این  فرد که تحت نام ابوالبراء در مسجد به موعظه می پردازد، مظنون به ارسال کمک مالی به تروریسم ها در سوریه از طریق «یک جنجگوی داعشی» می باشد و کمک های مالی ارسال شده توسط این فرد خرج خریداری تجهیزات نظامی برای داعش شده است.

مارتین استلتنر، سخنگوی دادستانی به آسوشیتدپرس گفت: هنوز هیچ بازداشتی در این باره انجام نشده و یورش به مسجد و مناطق دیگر با هدف جمع آوری مدارک در یک تحقیقات دنباله دار انجام گرفته است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha