جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم بهجت پور

حوزه/ دفتر تبلیغات اسلامی و پژوهشگاه وابسته به دفتر و بخش های مختلف آن نشان می دهد که این دفتر در قله رفیع توسعه دانش است و می تواند به عنوان یک قطب اثرگذار در این عرصه باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام و المسلمین بهجت‌پور دربازدید از چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با بیان این که حقیقتاً در دفتر تبلیغات اسلامی مجاهدت های بزرگی شکل گرفته است، گفت: یک جامعیت معنادار در این مجموعه وجود دارد و حقیقتاً در این دفتر مجاهدت بزرگی شکل گرفته است.

وی با بیان این که همیشه انتظار دارم که اتفاق جدیدی در دفتر تبلیغات اسلامی بیفتد، گفت: این حسی که از توانایی ها و ظرفیت هایی که در این دفتر جمع شده است، برای ما این حالت را تداعی می کند که باید از این مجموعه انتظار یک حرکت جدید را داشت و ان شاءالله آنچه اتفاق می افتد، بهتر از دیروز باشد و امیدها را روزبه روز بیشتر کند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه از دیدن این نمایشگاه حقیقتاً لذت بردم، تصریح کرد: این نمایشگاه جنبه های بسیار ارزشمندی داشت و یک جامعیت معنا دار در مجموعه است و تمام کسانی که به پژوهش و دستاوردهای جدید علاقه دارند و یا احتیاج به دانش های زمینه ساز، مقدمات و ادبیات علمی دارند، می توانند سهم خود را از این نمایشگاه پیدا کنند.

وی درباره این نمایشگاه افزود: حسن چینش و ترتیب مباحث و وجود کارشناسانی که می توانند توضیحات کافی را در خصوص برنامه ها بدهند و اطلاع کافی از کار دارند، برای ما موجب ابتهاج، نشاط و شادابی بود.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی و پژوهشگاه وابسته به دفتر و بخش های مختلف دفتر نشان می دهد که این دفتر در قله رفیع توسعه دانش است و می تواند به عنوان یک قطب اثرگذار در این عرصه باشد.

وی خاطرنشان کرد: نداشتن نگاه تجاری به فرآورده‌ها و تلاش برای در اختیار گذاشتن دانش تولید شده در اسرع وقت و با کمترین زمینه از نقاط قوت این نمایشگاه به شمار می رود.

 
 
 
۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha