جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازارچه دستاوردهای طلاب بجنوردی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت الزهرا (س) گفت: بازارچه دستاوردهای طلاب شامل صنایع دستی، غذایی و دارویی خواهران طلبه در بجنورد برپا شد.

خانم درنا رحمانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، از برپایی بازارچه محصولات و دستاوردهای طلاب خواهر مدرسه علمیه حضرت الزهرا (س) بجنورد خبر داد و افزود: این بازارچه هم‌زمان با سالروز میلاد امام حسن عسکری (ع) در محل مدرسه دایر شد.

وی افزود: در این جشنواره طلاب صنایع دستی و غذایی و دارویی دست‌ساخته خود را برای نمایش و فروش در معرض بازدید طلاب و مبلغات قرار دادند.

خانم رحمانی خاطرنشان کرد: طلاب شرکت‌کننده در این جشنواره درصدی از فروش خود را برای برپایی سفره افطاری ماه مبارک رمضان و بخشی از آن را هم به‌منظور کمک به نیازمندان اختصاص دادند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت الزهرا (س) بجنورد اظهار کرد: علاوه بر این شماری از طلاب بخشی از مبلغ فروش خود را به کمک به درمان کودکان سرطانی اختصاص دادند.

وی ادامه داد: همچنین در این بازارچه یکی از طلاب کتابچه‌های جزء خوانی قرآن، دفتر نقاشی و ... را با عکس‌های مذهبی آماده و به علاقه‌مندان ارائه کرده بود.

رحمانی اضافه کرد: افزون بر این عاطفه طالب پور نویسنده برجسته خراسان شمالی، آخرین کتاب خود با عنوان «آرزوی دیدار» که روایتی داستانی از مجاهدت خانم منصورخانی، بانوی ایثارگر خراسان شمالی در دوران جهاد سازندگی و دفاع مقدس است را برای فروش در این نمایشگاه ارائه کرد.

وی گفت: هم‌زمان با این بازارچه نمایشگاه کتابی نیز با 10 درصد تخفیف در محل مدرسه علمیه حضرت الزهرا (س) بجنورد برگزار شد.

گفتنی است، در سال تحصیلی جاری 250 طلبه خواهر در سطوح یک، دو و سه در مدرسه علمیه حضرت الزهرا (س) مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد 60 طلبه سطح سه در دو رشته تفسیر علوم قرآن و تبلیغ تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha