جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر

حوزه/ همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه(س)جمعی از خادمان حرم کریمه اهل بیت(ع)با شرکت در مراسم سوگواری آستان مقدس امام زاده سید جعفر محمد(ع)و مدرسه علمیه معصومیه(س) یزد از پرچم متبرک حرم فاطمه معصومه(س) رونمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»در یزد، مراسم سوگواری سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد و با حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) و جمع کثیری از بانوان یزدی، زوّار آستان امام زاده، بانوان طلبه، مدیر، اساتید و معاونان مدرسه علمیه معصومیه(س) وابسته با آستان مقدس امام زده سید جعفر محمد(ع)برگزار شد.

در این آیین معنوی که با سخنرانی،مداحی و سوگواری همراه بود؛ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، معاونان وی، مسئولان آستان مقدس امام زاده و حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد نیز حضور یافتند و خدام حرم حضرت معصومه(س) و پرچم مقدس حرم را مشایعت کردند.

در بخشی از این مراسم از پرچم متبرک حرم آستان حضرت معصومه(س) توسط خدام پیشکسوت بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع)رونمایی شد و شرکت کنندگان در مراسم با بوسیدن پرچم مقدس حرم ادای احترام کردند و در سوگ وفات این بانوی مکرم اشک ماتم ریختند.

این گزارش می افزاید: خدام حرم حضرت معصومه(س) و هیئت همراه از جمله مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان و امام جمعه بخش شاهدیه یزد در مدرسه حضرت معصومیه(س) در جوار این امامزاده واجب التعظیم حضور یافتند و جمعی از طلاب، مدیر و معاونان این مدرسه ضمن استقبال از هیئت بازدید کننده و خوشامدگویی به مهمانان به پرچم متبرک حرم حضرت معصومه(س) ادای احترام کردند و با بوسیدن پرچم و تبرک جستن، لحظاتی را با حضرت معصومه(س) نجوا کردند و زیارت بارگاه ملکوتی حضرتش را طلب کردند.

اهدای یک جلد کلام الله مجید به خدام حامل پرچم مقدس کریمه اهل بیت(ع) از سوی مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت معصومه(س)از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/313/47

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha