سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نیک بین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد گفت: وحدت در گرو اندیشه هاست و باید ضمن همسوئي افکار با رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مدار وحدت در راستای حرکت ایشان گام برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام جواد نیک بین، مدیر مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد، امروز در همایش وحدت حوزه و دانشگاه در اين مدرسه، با بیان این که براین باوریم که ساختن زير بناي دانش با وحدت حوزه و دانشگاه شکل می گیرد، گفت: وقتی حوزه علمیه و دانشگاه قلب تپنده یکدیگر شده و هدفشان با هم یکی شود و با اتحاد و انسجام یکدیگر از تسلط تمدن غربی مادی خارج شوند، آنگاه وحدت شکل می گیرد.

وی با بیان این که وحدت به معنای ادغام و اختلاط نیست، بلکه در مفهوم اتحاد در غرض و مقاصد و روش است، ابراز کرد: به طور کلی اگر مسائل حوزه و دانشگاه باهم تفاوت دارند، اما روش ها یکی است.

مدیر مدرسه عباسقلی خان مشهد با بیان این که وحدت در افکار، اندیشه ها و باورهاست که اگر باورها وحدت داشته باشد، در عمل نیز ‌وحدت نمایانگر می شود، خاطر نشان کرد: باید افکار الهی  داشت که چرا چنین اندیشه ای انسان را از سلطه غرب خارج کرده و با افکار الهی شعارها رنگ و بوی  ديني می گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین نیک بین با بیان این که وحدت در گرو اندیشه هاست و باید ضمن همسوئي افکار با رهبر ممعظم انقلاب اسلامی  بر مدار وحدت در راستای حرکت ایشان گام برداشت، ابراز کرد: شما در مسیر اطاعت از ولایت همچون سربازی در مقابل سردارید و اینکه جمع نخگبانی حوزه و دانشگاه گوششان به صدای شماست.

مدیر مدرسه عباسقلی خان مشهد در پایان گفت: همان طور که دشمنان نظام و انقلاب برای سال ۷۸ و ۸۸ برنامه ها داشتند، برای ۹۸ هم برنامه دارند که باید بر این مبنا هشیار بود تا اربعین انقلاب را به ظهور حضرت ولی عصر(عج) گره بزنیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha