پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مطهری اصل

حوزه/ دبیر همایش علمی «وحدت حوزه و دانشگاه، کارکردها و راهکارها» آذربایجان شرقی از وصول ۱۷ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: همایش امسال از حالت تشریفاتی خارج و شکل علمی به خود گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز،‌ حجت‌الاسلام احمد مطهری اصل، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی و دبیر علمی «وحدت حوزه و دانشگاه، کارکردها و راهکارها»، شامگاه سه شنبه در بیان تشریح فرآیند فراخوان و ارزیابی مقالات این همایش اظهار داشت: با تدابیر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، مقرر شد همایش امسال از حالت تشریفاتی خارج و شکل علمی به خود بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه بخش اجرایی این همایش به دانشگاه و بخش علمی نیز به حوزه علمیه واگذار شد، گفت: کمیته علمی همایش با حضور اساتید شاخص حوزه و دانشگاه تشکیل و پس از برگزاری جلسات متعدد، در هشت محور نسبت به فراخوان مقاله اقدام شد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی افزود: در مدت کمتر از دو ماه که برای دریافت مقالات مقرر شده بود، تعداد 17 مقاله به دبیرخانه واصل شد که 15 مقاله در ارزیابی علمی اولیه حائز شرایط شدند و در ارزیابی نهایی نیز 4 مقاله بالاترین امتیاز را کسب کرده و به عنوان مقالات برتر انتخاب و در همایش امروز ارائه خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha