چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست میان ادیانی در مسجد کریکلوود به هدف حذف موانع اجتماعی برگزار شد

حوزه/ در نشست میان ادیانی که در مرکز اسلامی و مسجد منطقه کریکلوود در لندن برگزار شد، نمایندگان مذاهب مختلف درباره اهمیت وحدت در جامعه صحبت کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از kilburntimes، نشست میان ادیانی در مسجد و مرکز اسلامی منطقه کریکلوود در لندن برگزار شد.

یاسر محمد علم مدیر انجمن گفت: هدف ما ارتقاء صلح و وحدت صرف نظر از ارزش های دینی و اندیشه مذهبی بود که جامعه را در وحدت نگه می دارند.

وی افزود: به این شیوه نه تنها عشق و محبت را به اشتراک می گذاریم، بلکه بنیادی برای شکستن سدها و موانع ایجاد می کنیم. هدف اصلی ما این است که جامعه اطلاعات بیشتری درباره مذاهب مختلف و اجتماعات موجود در محل زندگی شان به دست بیاورند.

گفته می شود در این نشست میان ادیانی، گفتمانی درباره مذهب انجام گرفت و نمایندگان مختلف ادیان درباره ارزش ها و بنیادهای مثبت اجتماعات شان به صحبت پرداختند.

میهمانان این گردهمایی را دکتر میکاییل هریس، رهبر یهودیان از کلیسای همپستید، لیئو نتو، کشیش مسیحیان از کلیسای متدوئیست هارلسدون، و شیخ احمد بابکیر از مسجد و مرکز اسلامی برنت و همچنین دنی ماهر یکی از فعالان اجتماعی از مرکز پناهندگی بی خانمان های اشفورد پلیس تشکیل می دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha