پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسلمانان پرستون، کوله پشتی لباس و غذا برای بی خانمان ها آماده کردند

حوزه/ یک گروه از مسلمانان عضو مسجد شهر انگلیسی پرستون سازمان خیریه ای با نام «کمک پرستون به بی خانمان ها» راه اندازی کرده و بیش از ۱۰۰ کوله پشتی حاوی لباس گرم، غذا و لوازم بهداشتی به نیازمندان دادند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از lep، مسلمانان در مسجد شهر پرستون در در انگلستان با جمع آوری بیش از یکصد کوله پشتی پر شده با پوشاک گرم، غذا و لوازم بهداشتی، به بی خانمان ها و نیازمندان کمک کردند.

اعضای مسجد جامعه در شهر پرستون با همکاری داوطلبان امور خیریه، این کوله پشتی ها را برای کارتن خواب های شهرشان آماده سازی کردند.

شهناز مدیر گروه عام المنفعه «کمک پرستون به بی خانمان ها» در این باره گفت: تعداد کارتن خواب ها و بی خانمان هایی که در خیابان زندگی می کنند بسیار زیاد شده و با سردتر شدن آب و هوا، این  افراد در وضعیت بسیار سختی زندگی می کنند که بسیاری از ما را تحت تاثیر قرار می دهد. در نتیجه ما تصمیم گرفتیم دور هم جمع شویم و این سازمان خیریه را تشکیل دهیم.

وی افزود: هدف اصلی ما این است که یک کار عملی برای حمایت و کمک به این مردم که در شرایط نامساعدی قرار دارند انجام دهیم. توزیع این کوله پشتی ها نخستین برنامه کمپین ما بوده و می خواستیم اطلاع رسانی کنیم و پاسخ های بسیار خوبی نیز از جامعه دریافت کردیم. به طوری که مردم از نقاط دوری چون یورک شایر و حتی لندن برای اهدای کمک هایشان به ما مراجعه کردند.

این داوطلب مسلمان افزود که 105 کوله پشتی با لوازم ابتدایی زندگی از جمله لباس های گرم، محصولات بهداشتی و غذاهای فاسدنشدنی آماده سازی شده اند.

لازم به ذکر است این گروه همچنین کمپین دیگری برای سال نو راه اندازی کرده تا کمک های مالی برای خرید کیسه خواب برای فصل سرما جمع آوری شود.

اوایل امسال نیز این مسجد یک کمپین راه اندازی کرده و مساجد سرتاسر لانکشایر بیش از 30 هزار یورو برای کمک به یک بیمارستان جمع آوری کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha